Joulun tähdet – Kynttiläkonsertissa mm. Edelmann, Kela ja Koivuniemi

HelsinkiMission Kynttiläkonsertissa tiistaina 22.12. klo 21 Nelosella kerätään varoja lapsiperheiden, nuorten ja senioreiden yksinäisyyden vastaiseen työhön.

Suomalaisten suosikkiartistit antavat oman panoksensa yksinäisyyden vähentämiseen. Samuli Edelmann, Anssi Kela, Paula Koivuniemi, Lilli Paasikivi, Diandra, Mikko Leppilampi ja TriSis-trio esiintyvät palkkiotta konsertissa. Kapellimestarina Leri Leskinen, konsertin juontaa Mikko Leppilampi.

Konsertista saadut lahjoitukset käytetään ammattiauttajien palkkaamiseen sekä vapaaehtoisten auttajien kouluttamiseen.

Yksi konsertin artisteista, Anssi Kela, perustelee osallistumistaan näin:

– Yksinäisyys ja syrjäytyminen ovat isoja ongelmia. Liian monen kohtalona on olla yksin. Onneksi suomalaisista löytyy paljon vapaaehtoisia, jotka ovat valmiina kulkemaan rinnalla. Heidän kouluttamiseensa tarvitaan varoja. Tämä konsertti on yksi tapa kerätä varoja tärkeään työhön ja olla mukana auttamassa.

Konsertti Nelosella tiistaina 22. joulukuuta klo 21. Muut esitysajat 25.12. klo 12.35 ja 27.12. klo 14.15.

HelsinkiMission markkinointipäällikkö Helena Hulkko, 050 5822 211, helena.hulkko@helsinkimissio.fi (tavoitettavissa 22.12. asti)

Konsertin tuottaja Mikko Leppilampi, mikko.leppilampi@me.com